To jedna z najlepszych form współczesnej reklamy, w której nazwa sponsora, staje się integralną częścią nazwy obiektu. Chcemy wykorzystać dobry wizerunek Areny. To wspaniałe imprezy, niepowtarzalne emocje sportowe oraz kulturalne, które nam to miejsce oferuje. To dobry moment aby związać się z partnerem biznesowym, podkreśla Zbigniew Trzoska, prezes Areny Ostrów.
A wachlarz możliwości takiego sponsoringu jest bardzo szeroki.
- Przede wszystkim człon nazwy i oczywiście liczne ekspozycje, w zależności od zakresu umowy, która miałaby obowiązywać. Od zwykłego logo z każdej strony Areny, poprzez liczne graficzne znaki w środku obiektu. No i oczywiście bardzo duża liczba publikacji związanych z wydarzeniami. Jednak używanie pełnej nazwy - to ta największa wartość, ponieważ w licznych publikacjach zarówno prasowych, internetowych jak i w telewizji, wszędzie będzie się przewijała pełna nazwa Areny - podkreśla Zbigniew Trzoska, prezes spółki "Ostrowskie Inwestycje Sportowe".
Umowa ze sponsorem zostanie zawarta na minimum 3 lata. Oferty można składać do 30 grudnia tego roku, w siedzibie Areny przy ul. Andrzeja Kowalczyka 1.
- Liczymy, że atrakcyjność biznesowa prężnie rozwijającego się Ostrowa Wielkopolskiego jak i Areny Ostrów, zachęci przedsiębiorców do nawiązania z nami długofalowej współpracy - dodaje Zbigniew Trzoska, prezes spółki "Ostrowskie Inwestycje Sportowe".
Arena Ostrów szybko stała się kulturalno – sportowym sercem Ostrowa Wielkopolskiego. Najlepiej świadczą o tym liczby. W ciągu ostatnich 14 miesięcy Arenę odwiedziło 180 tysięcy osób, to ponad 80 dni imprezowych. A każde takie wydarzenie przyciąga tysiące fanów i kibiców z całego regionu.
Szczegóły dotyczące konkursu na sponsora tytularnego znaleźć można na stronie: www.arenaostrow.pl