Ilustracja do artykułu: Urząd jeszcze bardziej przyjazny

Urząd jeszcze bardziej przyjazny

16-11-2022

80 pracowników Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim jest w trakcie szkoleń, które skupiają się na profesjonalnym i kompleksowym kontakcie z mieszkańcami. Efektem ma być jeszcze bardziej przyjazny urząd. 

- Ostrów Wielkopolski znalazł się w gronie miast, które pozyskały dofinansowanie z funduszy EOG. Realizacja ostrowskie, zwycięskiego projektu obejmuje również zwiększenie kompetencji pracowników w kontakcie z mieszkańcami  - zaznacza Andrzej Baraniak, sekretarz Miasta Ostrowa Wielkopolskiego.

Szkolenia są realizowane w ramach projektu “E-Ostrów 2050 – Miasto Ekologiczne, Energetyczne, Ekonomiczne”. Mają one na celu podniesienie kompetencji pracowników urzędu związanych z profesjonalną i kompleksową obsługą mieszkańców.

 Spotkania prowadzi trener rozwoju osobistego Adam Pluciński.

Uczestnicy szkolenia poszerzą wiedzę i umiejętności w zakresie:

  • skutecznej komunikacji,

  • asertywności i radzenia sobie z emocjami,

  • rozpoznawania potrzeb klientów,

  • stylów komunikacji oraz dopasowywania stylu komunikacji do stylu rozmówcy,

  • zasad dostępności w komunikacji,

  • postępowania w sytuacjach trudnych i niestandardowych, a w tym:

o   łagodzenia sytuacji konfliktowych,

o   technik dawania informacji zwrotnej.

80 pracowników, którzy mają bezpośredni kontakt z mieszkańcami przechodzi dwudniowe szkolenia w zakresie obsługi interesantów. Spotkania trwają przez cały listopad i zostały tak rozłożone, by nie utrudniały codziennej pracy urzędu. 

Zadanie realizowane w ramach projektu pn. „E - Ostrów 2050 – Miasto Ekologiczne, Energetyczne, Ekonomiczne” współfinansowane ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 oraz  budżetu państwa  w ramach Programu „Rozwój lokalny”.



Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.x