Prezydent Ostrowa Wielkopolskiego zaprasza organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dziennik Ustaw z 2016 r. poz. 1817 ze zmianami) działające na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego, do zgłaszania kandydatów chcących uczestniczyć w pracach komisji konkursowych, oceniających oferty w ramach otwartego konkursu ofert, z zakresu ratownictwa i ochrony ludności.
Kandydatem na członka komisji konkursowej może być osoba, która:
1. Zostanie wskazana przez organizację pozarządową lub podmiot wymieniony w art.3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, z wyłączeniem osoby reprezentującej organizację pozarządową lub podmiot biorący udział w danym konkursie.
2. Nie pozostaje wobec wnioskodawców biorących udział w konkursie w stosunkach, które mogłyby budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności.
3. Korzysta z pełni praw publicznych.
Uczestnictwo w pracach Komisji jest nieodpłatne.
W przypadku ewentualnych pytań – prosimy o kontakt z Biurem Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Powstańców Wielkopolskich 18, tel.: 62 73 88 946
Zgłoszenia będą przyjmowane wyłącznie na oryginalnych drukach do dnia 15 maja 2017 r. pod adresem:
Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim
al. Powstańców Wielkopolskich 16
63-400 Ostrów Wielkopolski
Referat Obsługi Mieszkańców