Ilustracja do artykułu: Jakość usług w urzędzie – wypełnij ankietę

Jakość usług w urzędzie – wypełnij ankietę

30-09-2019

We wrześniu ubiegłego roku Ostrów Wielkopolski pozyskał 200 tysięcy złotych unijnego dofinansowania na poprawę efektywności i wzrost jakości świadczenia usług administracyjnych. Jednym z narzędzi uzyskanych dzięki temu dofinansowaniu jest ankieta badająca satysfakcję mieszkańców z obsługi w ostrowskim Urzędzie Miejskim.

Program Power, z którego nasze miasto uzyskało dofinansowanie, stawia na elektronizację obsługi dla podatków i opłat, automatyzację rozliczeń oraz poprawę dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy. Ankieta jest prostym formularzem, w którym mieszkańcy miasta mogą ocenić poszczególne elementy ich obsługi przez ostrowskich urzędników.

- Na starcie należy określić, który zakres czynności jest przez nas oceniany, do wyboru mamy ich aż 12 – to m.in. obsługa mieszkańców, podatki, sekretariaty, edukacja i sport, Urząd Stanu Cywilnego. Po zaznaczeniu odpowiedniego okienka przechodzimy do sekcji ocen. Poza wizerunkiem urzędu oceniamy również podejście do klienta, kompetencje urzędników, terminowość załatwienia sprawy, a także rzetelność obsługi – wymienia Robert Marcinkowski, dyrektor Wydziału Informatyki ostrowskiego Urzędu Miejskiego.    

Ankieta zawiera także możliwość podzielenia się spostrzeżeniami i uwagami na temat ewentualnych zmian potrzebnych do poprawy jakości usług w ostrowskim urzędzie. Jej wypełnianie kończymy metryką klienta.

Zachęcamy mieszkańców Ostrowa Wielkopolskiego do wypełnienia ankiety. Znajduje się ona pod linkiem:

https://ostrowwielkopolski.satysfakcjaklienta.online

Można ją również znaleźć na głównej stronie internetowej Urzędu Miejskiego www.umostrow.pl w zakładce „Polecamy” --> „Ankieta”.

- Uzyskane dzięki ankiecie odpowiedzi będą przez nas dokładnie analizowane, będziemy starać się spełnić oczekiwania mieszkańców względem ich obsługi. W najbliższym czasie na parterze urzędu mieszkańcom udostępnione zostanie stanowisko komputerowe, na którym można będzie wypełnić ankietę. Chcemy by osoby nieposiadające komputera lub bez dostępu do Internetu również mogły wypowiedzieć się na temat jakości usług naszego urzędu – dodaje Robert Marcinkowski.  

Biuro Prasowe

bprasowe@umostrow.pl

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.x