Ilustracja do artykułu: Spotkanie z wilkami morskimi

Spotkanie z wilkami morskimi

15-11-2017

24 listopada o godzinie 20.00 (Mała Scena OCK) Agnieszka Janowska, zaprasza na spotkanie podróżnicze „Śladami Ostrowskich Globtroterów. Tym razem ostrowianie wyruszą w rejs śródlądowymi drogami wodnymi Europy – gościem spotkania będą Danuta i Marek Jankowiak, prawdziwe wilki morskie, żyjące miłością do żeglowania. - Niestraszne są im wichry i burze, a każde starcie z przeszkodami to wyzwanie - zapewnia Agnieszka Janowska, organizatorka cyklu.

Śladami Ostrowskich Globtroterów to cykl spotkań podróżniczych organizowanych przez Agnieszkę Janowską/Montownie Kreatywną, odbywających się raz w miesiącu od 2012 roku. Bohaterami spotkań są ludzie z sąsiedztwa, pełnij pasji i miłości do poznawania świata.

- Razem z nimi mieliśmy okazję być w najodleglejszych zakątkach Ziemi. Przemierzaliśmy bezdroża Syberii, zdobywaliśmy góry Tien Szan’u, pływaliśmy Batorym po Atlantyku, zwiedzaliśmy wyspę Hokkaido, w Afryce fotografowaliśmy pingwiny, a na Rapa Nui oglądaliśmy zaćmienie słońca – wymienia organizatorka.

Prelekcje przez lata, zgromadziły ponad pięć tysięcy gości, a zainteresowanie nimi ciągle rośnie.

- Zapraszamy na pokład jachtu "Lupus". Opowiemy o rejsie z Nowej Soli do Nakła nad Notecią przez Niemcy, Holandię, Belgię, Francję, Szwajcarię i Luksemburg. Rejs trwał trzy lata (2014 - 2016) w czasie których na łodzi spędziliśmy 192 dni, przepłynęliśmy 4934 km, pokonaliśmy 622 śluzy, 7 tuneli i 2 pochylnie.

Jachtem podróżuje się wolno, jest więc czas wszystkiemu dokładnie się przyjrzeć i odpocząć od świata pędzącego na złamanie karku, uświadamiając sobie jednocześnie, że prawdziwe życie toczy się na prowincji a wielkie europejskie miasta są tylko wyspami na morzu spokoju. Właśnie o żegludze między tymi wyspami i przygodach, które nas spotkały opowiemy. Powiemy też kilka słów o tegorocznym rejsie Norwegia - Polska naszą "nową" 38 letnią łodzią motorową - mówią Danuta i Marek Jankowiak.

Jeżeli chcesz wziąć udział w projekcie i opowiedzieć o swojej pasji lub wyprawie zgłoś się do organizatorów spotkania – Agnieszki Janowskiej/Montownia Kreatywna.

Organizator spotkania: Agnieszka Janowska/MONTOWNIA KREATYWNA

Koordynator projektu; Agnieszka Janowska

Tel.789 466 215

Termin spotkania: 24 listopada godz.20.00, miejsce; "Mała Scena OCK" ul. Wolności 2, Ostrów Wielkopolski. tel. +48 62 736 40 60.

Agnieszka Janowska

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.x