Ostrowski Zakład Ciepłowniczy SA wychodząc naprzeciw oczekiwaniom odbiorców ciepła uruchomił Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (EBOK) dostępne pod adresem: https://ebok.ozcsa.pl. Wraz z uruchomieniem EBOK udostępniono możliwość korzystania z faktury elektronicznej.
- EBOK ułatwia i usprawnia komunikację, pozwala odbiorcy wygodnie zarządzać kontem, daje możliwość korzystania z usługi eFaktury oraz z danych każdego dnia w ciągu 24h - mówi Marian Kupijaj, prezes OZC SA. - Dzięki EBOK odbiorca ma możliwość podglądu aktualnych miesięcznych danych z licznika ciepła w formie tabeli i wykresów, wystawionych faktur oraz salda bieżących rachunków.
Faktura elektroniczna jest dokumentem finansowym, funkcjonującym na równi z fakturą papierową, różni się tylko sposobem jej dostarczenia do odbiorcy. Usługa została udostępniona z myślą o wygodzie Klientów OZC SA.
Zaletami eFaktury jest przede wszystkim terminowość otrzymywania faktury – dostęp do faktury bezpośrednio po jej wystawieniu za pośrednictwem EBOK, bezpieczeństwo i szybkość przesyłki, wygoda przechowywania faktur – wszystkie faktury w jednym miejscu oraz ochrona środowiska naturalnego poprzez ograniczenie zużycia papieru oraz tonerów do drukarek.
Zarejestrowanie użytkownika jest możliwe poprzez EBOK lub osobiście w Biurze Obsługi Klienta. Po dokonaniu rejestracji Klient otrzymuje pod wskazany adres e-mail wiadomość z linkiem aktywacyjnym konta EBOK oraz automatycznie wygenerowane hasło. Rozpoczęcie świadczenia usługi EBOK przez Operatora następuje z chwilą aktywacji konta użytkownika poprzez pierwsze zalogowanie się w EBOK. Rejestracja na EBOK umożliwia dostęp do aktywacji usługi eFaktura.
Informacja o udostępnieniu eFaktury przesyłana jest na adres e-mail podany przez odbiorcę w formularzu zgody na przesyłanie usługi eFaktury. Dostęp do eFaktury możliwy jest poprzez Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (EBOK) w formacie pliku PDF.
Informacje o EBOK i eFakturze można uzyskać w Biurze Obsługi Klienta pod numerami telefonów: 62 735 86 09, 735 86 23, 735 86 10