Ilustracja do artykułu: Mija termin termin wpłaty II raty opłaty za zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych

Mija termin termin wpłaty II raty opłaty za zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych

24-05-2024

Uwaga! Termin wpłaty II raty opłaty za zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych mija 31 maja!

Przypominamy przedsiębiorcom posiadającym zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych, że do 31 maja 2024 roku należy dokonać wpłaty II raty opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.

Wpłaty można dokonać na poniższy numer rachunku bankowego:

 

PKO Bank Polski S.A 30 1020 2212 0000 5302 0461 1598

Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim Wydział Finansowy         

Al. Powstańców Wielkopolskich 18

63-400 Ostrów Wielkopolski

 

Opłaty można dokonać przelewem lub kartą na terenie Urzędu Miejskiego.

 

W tytule przelewu proszę zawrzeć informację takie jak:

- adres punktu sprzedaży,

- rodzaj zezwolenia (A/B/C).

Przykładowy tytuł przelewu: „II rata opłaty za zezwolenie ABC na sprzedaż napojów alkoholowych dla punktu przy ul. XXXXXX”

Termin do wniesienia opłaty nie podlega przywróceniu, bez względu na przyczyny jego niedotrzymania.

Zgodnie z art. 18 ust 12 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, w przypadku niedopełnienia w terminach (o których w art. 111 ust 7 cytowanej ustawy) obowiązku dokonania opłaty w wysokości określonej w art. 111 ust. 2 i 5 zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych wygasa, a przedsiębiorca może ubiegać się o nowe zezwolenie nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia wydania decyzji o wygaśnięciu zezwolenia.

 

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Referatem Ewidencji Działalności Gospodarczej tutejszego Urzędu pod numerami telefonów: 625822119.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.x