Biuro Zarządzania Kryzysowego informuje o możliwości zgłaszania uwag do oferty na realizację zadania w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
Biuro Zarzadzania Kryzysowego informuje, że w dniu 02.07.2020 r. stowarzyszenie pn. Szukamy i Ratujemy złożyła w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2019 r. poz. 688, z późn. zm.) ofertę na realizację zadania publicznego pn.:„Zakup materiałów i wyposażenia w celu zwiększenia gotowości do działania na rzecz osób zaginionych oraz poszkodowanych”.
Uznając celowość realizacji zadania publicznego przez ww. stowarzyszenie, zamieszcza się ww. ofertę w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego, na oficjalnym portalu internetowym oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim.
Uwagi do ww. oferty można zgłaszać w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty, tj. do 10.07.2020 r. w formie pisemnej na załączonym formularzu pozostawiając w Referacie Obsługi Mieszkańca tut. Urzędu w godz. 8.00 – 16.00 lub drogą elektroniczną na adres: msk@umostrow.pl
Link do oferty:http://bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/bip/chapter_176749.asp?soid=6AE4B5DED0DC4BFAA95B3255512F36F5