Biuro Zarządzania Kryzysowego informuje o możliwości zgłaszania uwag do oferty na realizację zadania w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
Biuro Zarzadzania Kryzysowego informuje, że w dniu 27.10.2021 r. stowarzyszenie pn. Szukamy i Ratujemy złożyła w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1057) ofertę na realizację zadania publicznego pn.: „Zwiększenie gotowości do działania i bezpieczeństwa członków Grupy poszukiwawczo – ratowniczej SiR”.
Uznając celowość realizacji zadania publicznego przez ww. stowarzyszenie, zamieszcza się ww. ofertę w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego, na oficjalnym portalu internetowym oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim.
Uwagi do ww. oferty można zgłaszać w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty, tj. do 04.11.2021 r. w formie pisemnej na załączonym formularzu pozostawiając w Referacie Obsługi Mieszkańca tut. Urzędu w godz. 8.00 – 16.00 lub drogą elektroniczną na adres: msk@umostrow.pl
Link do oferty: https://bip.umostrow.pl/chapter_176749.asp?soid=7D968959AEAB45A78D5D8365AA25FE48