Ilustracja do artykułu: Dyrektor Kancelarii Prezydent Miasta rozpoczął pracę w urzędzie

Dyrektor Kancelarii Prezydent Miasta rozpoczął pracę w urzędzie

09-04-2019

Z dniem 9 kwietnia br. pracę na stanowisku dyrektora Kancelarii Prezydent Miasta Ostrowa Wielkopolskiego rozpoczął Zdzisław Mielczarek, dotychczasowy sekretarz Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce, z wykształcenia administratywista, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Wrocławskiego. Nowe obowiązki przejął na mocy porozumienia między dotychczasowym pracodawcą a Urzędem Miejskim w Ostrowie Wielkopolskim, zgodnie z art. 22 ustawy o pracownikach samorządowych.

Zdzisław Mielczarek to samorządowiec z 26-letnim doświadczeniem. W przeszłości sprawował stanowiska Zastępcy Burmistrza oraz Sekretarza Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce. Jako dyrektor kancelarii będzie koordynował i nadzorował pracę Referatów: Obsługi Prezydenta, Rady Miejskiej, Biura Prasowego oraz zadań zlecanych i powierzanych mu bezpośrednio przez Prezydenta Miasta.

Prywatnie Zdzisław Mielczarek od 30 lat jest mieszkańcem Ostrowa Wielkopolskiego. Żonaty, ojciec dorosłej córki. Oprócz działalności samorządowej, szczególnie interesuje się żużlem, historią najnowszą oraz dziejami naszego regionu.

Biuro Prasowe

bprasowe@umostrow.pl

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.x