Uwaga! Jeśli Twoja firma była założona przed 1 stycznia 2012 roku i została przeniesiona do CEIDG z gminnej ewidencji - upewnij się, że na wpisie znajduje się numer PESEL. Jeśli go na nim nie ma i nie uzupełnisz go do 19 maja 2018 roku - wpis będzie podlegał wykreśleniu z urzędu. By pomóc osobom, które chcą wpis uzupełnić, dziś, 18 maja 2018 roku, Referat Ewidencji Działalności Gospodarczej (pok. 117) pracować będzie do odziny 18.00.
Jak sprawdzić, czy PESEL jest na wpisie?
1. Znajdź swój wpis w bazie przedsiębiorców i zobacz w historii wpisu, czy składałeś jakieś wnioski po 1 stycznia 2012 roku. Jeśli tak - już uzupełniłeś PESEL i nie musisz nic robić.
2. Jeżeli nie składałeś wniosków po 1 stycznia 2012 roku, znajdź swój wpis w bazie przedsiębiorców i zobacz, czy pod statusem działalności jest informacja "wpis nie przeszedł weryfikacji, przyczyna: braku numeru PESEL". Jeśli jest - udaj się do dowolnego urzędu gminy, żeby uzupełnić dane.
3. Nie możesz znaleźć wpisu lub nie składałeś żadnych wniosków przez CEIDG? Udaj się do dowolnego urzędu gminy, gdzie urzędnik odnajdzie Twój wpis i sprawdzi, czy jest na nim PESEL. Jeśli go nie ma - od razu przyjmie od Ciebie wniosek o zmianę, na którym uzupełnisz brakujące dane.
KROK 1
WEJDŹ NA STRONĘ INTERNETOWĄ CEIDG:
https://prod.ceidg.gov.pl/ceidg.cms.engine/
KROK 2
WEJDŹ W ZAKŁADKĘ BAZA PRZEDSIĘBIORCÓW
KROK 3
WPISZ NUMER NIP W KRYTERIA WYSZUKIWANIA
KROK 4
WPISZ KOD WIDOCZNY NA PONIŻSZYM OBRAZKU
KROK 5
WYSZUKAJ SWÓJ WPIS
KROK 6
WEJDŹ W HISTORIĘ WPISU
KROK 7
SPRAWDŹ DATĘ OSTATNIEGO WPISU