Ostrowski Zakład Ciepłowniczy przygotował propozycje wsparcia dla mieszkańców (osób fizycznych) - indywidualnych odbiorców ciepła i ciepłej wody użytkowej, którzy obecnie bezpośrednio odczuwają ekonomiczne skutki epidemii Covid-19.
Spółka OZC daje możliwość:
- rozłożenia na raty płatności rachunków dla osób w ciężkiej sytuacji, gdzie jedna lub dwie osoby straciły dochód,
- rozłożenia na raty płatności rachunków dla osób które straciły 50% dochodu przez pandemię Covid-19,
- odstąpienia od naliczania odsetek za przeterminowane rachunki za marzec, kwiecień, maj (dotyczy wszystkich odbiorców).
Warunki i okres rozłożenia płatności na raty będzie ustalany indywidualnie, biorąc pod uwagę konkretne okoliczności danej sytuacji. Mieszkańcy zainteresowani tego rodzaju wsparciem mogą kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta OZC (tel. 62 735 86 10, 62 735 86 09, 882 353 378, e-mail:bok@ozcsa.pl).