Ilustracja do artykułu: Punkty obsługi klienta - obecne godziny funkcjonowania

Punkty obsługi klienta - obecne godziny funkcjonowania

19-03-2020

Działalność Biur Obsługi Klienta w spółkach komunalnych w związku z sytuacją epidemiologiczną - stan na 19.03.2020 r.

 

WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A.

Biura Obsługi Klienta (COK)

  • przy ul. Asnyka 8 czynne w godzinach 9.00-14.00
  • przy ul. Partyzanckiej 27 NIECZYNNE do odwołania
  • w punkcie na Targowisku przy ul. Witosa (pawilon nr 46) NIECZYNNE do odwołania

 

Miejski Zakład Komunikacji S.A.

Punkty Obsługi Pasażera (POP MZK)

  • przy ul. Lotniczej 30 (MZK) czynne w godzinach 8.00-16.00
  • w biurze podróży PD Malarczyk na Placu 23 Stycznia 11 czynne w godzinach 10.00-15.00
  • przy ul. Asnyka 8 (BOK WODKAN) czynne w godzinach 9.00-14.00
  • przy ul. Partyzanckiej 27 (BOK WODKAN) NIECZYNNE do odwołania

 

Ostrowski Zakład Ciepłowniczy S.A.

  • Funkcjonuje Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

www.ebok.ozcsa.pl

bok@ozcsa.pl

tel. 515-046-151 (do godz. 15.00)

tel. 515-046-165 (do godz. 15.00)

tel. 604-497-301 (do godz. 15.00)

tel. 515-046-360 (do godz. 15.00)

Całodobowe Pogotowie ciepłownicze: tel. 993

W sprawach nie cierpiących zwłoki i wymagających formy pisemnej możliwa obsługa bezpośrednia (ul. Wysocka 57) po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.

 

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej „MZGM” Sp. z o.o.

  • Wszelkie sprawy związane ze zgłaszaniem awarii lub funkcjonowaniem budynków są przyjmowane telefonicznie pod numerami telefonów: 62 50 66 261; 62 50 66 262; 62 50 66 260; 62 50 66 242; 62 50 66 239; 62 50 66 232; 62 50 66 265.
  • Po godz. 15.00 i w dni wolne od pracy pod nr telefonów 607 545 955 oraz 607 545 855
  • Pisma do Spółki MZGM można składać w formie elektronicznej na adres: mzgm@mzgm.pl
  • Wnioski interesantów, w sprawach nie cierpiących zwłoki i wymagających formy pisemnej przyjmowane są codziennie od godz. 7:00 do godz. 12:00 w pokoju nr 001 w siedzibie spółki (ul. Kościuszki 14).

 Zakład Oczyszczania i Gospodarki Odpadami „MZO” S.A.

  • Obsługa Klientów MZO na miejscu w siedzibie spółki (ul. Staroprzygodzka 138) odbywa się będzie w godzinach od 08.00 do 12.00 tylko w pilnych przypadkach.
  • Kasa w siedzibie spółki, przeznaczona dla podmiotów gospodarczych, jest nieczynna, wszelkie wpłaty należności można dokonywać poprzez konta bankowe:

BOŚ SA Oddział Ostrów Wielkopolski 84 1540 1173 2001 4010 5415 0001

ING Bank Śląski SA O/Ostrów Wlkp. nr 95 1050 1201 1000 0090 3095 7030

  • Można korzystać z:

          Z elektronicznego Biura Obsługi Klienta

a)       Dział  Sprzedaży  bok@mzo.com.pl

b)       Dział Wykonawstwa Usług dmiszczak@mzo.com.pl

c)       Dział Administracji   mzo@mzo.com.pl

 

          Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta

a)       Dział Sprzedaży   62/7353563

b)       Dział Wykonawstwa Usług  62 733-81-44

c)       Dział Administracji - Sekretariat 62 733-81-30

 

Targowiska Miejskie S.A.

  • Biuro Obsługi Klienta (ul. Targowa 1) czynne w wyznaczonych godzinach od 11.00 do 13.00.


CRK Energia Sp. z o.o.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.x