Nabór wniosków o udzielenie dotacji celowej na dofinansowanie wymiany źródeł ogrzewania węglowego na ekologiczne źródła ciepła w 2021 r. rozpocznie się 6 kwietnia 2021 r. i potrwa przez 21 dni (do 26 kwietnia 2021 r. - włącznie). Począwszy od roku 2015 roku w 1088 budynkach lub lokalach mieszkalnych położonych na terenie Miasta zlikwidowano 1353 węglowe źródła ogrzewania przy udziale miejskiego dofinansowania.
Wnioski wraz z załącznikami należy składać wyłącznie:
1) w wersji papierowej w Referacie Obsługi Mieszkańców zlokalizowanym na parterze budynku Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim;
2) w wersji papierowej na adres Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim (Al. Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski),
3) w formie dokumentu elektronicznego przez elektroniczną skrzynkę podawczą organu (ePUAP: /MiastoOstrowWielkopolski/skrytka).
Jak złożyć wniosek na wymianę pieca przez epuap?
UWAGA! LINK DO WNIOSKU I FORMULARZ BĘDĄ DOSTĘPNE OD 6 KWIETNIA 2021 R. (WTOREK) OD GODZINY 00:01
- wejdź na stronę na https://umostrow.epuap.online/
- wybierz
- złóż wniosek
- Kliknij "ZAŁATW SPRAWĘ", a następnie "PRZEJDŹ DO FORMULARZA"
- Wypełnij formularz
- Podpisz Deklarację wybierając przycisk „Podpisz”. Podpisz dokument - przycisk „Podpisz Podpisem Zaufanym” (sugerowana opcja).
- Podpisywanie dokumentu: Podpisujemy dokument – przycisk „Podpisz podpisem zaufanym”.
- Potwierdź podpisanie dokumentu: „Wpisz kod autoryzacyjny, który wysłaliśmy na twój telefon” i naciśnij przycisk „Potwierdź”.
- Wyślij podpisany dokument naciskając przycisk „Wyślij”.
Więcej informacji na stronie: https://umostrow.pl/aktualnosci/f7f96c300c4053ed627e583e2dcb122e.html