W związku ze zmianami przepisów prawa dot. gospodarki odpadami, Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim informuje, że do wysłanych wcześniej zawiadomień dopisujemy tylko pouczenie w zakresie możliwości wystawienia tytułu wykonawczego.
Stawki opłat, terminy i numer indywidualnego konta nie ulegają zmianie.
Zmiany złożone poprzez deklarację po 01.02.2019 r. są obowiązujące.
Ponadto w roku 2020 pracownicy Urzędu Miejskiego nie będą dostarczać Mieszkańcom druków płatności. Urząd Miejski odstąpił od tego z uwagi na fakt, że wielu Mieszkańców dokonuje płatności za pomocą bankowości elektronicznej. W celu otrzymania druków płatności zapraszamy od dnia 1 lutego 2020 roku do Referatu Gospodarki Odpadami i Energetyki Miejskiej pok. 226, 2 piętro, gdzie będzie możliwość otrzymania druków lub wysłanie informacji na adres rgo@umostrow.pl, z którego druki przesłane zostaną na wskazany adres e-mail.
W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim lub pod nr telefonu: 62/ 58-22-226 lub 62/ 58-22-239 w godz. 8.00-16.00.
Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska