Ilustracja do artykułu: Podróże za grosze

Podróże za grosze

11-01-2019

25 stycznia o godz. 20.00 (Mała Scena OCK) kolejne spotkanie z cyklu Śladami Ostrowskich Globtroterów. Wyruszymy w muzyczna podróż przez Świat, dosłownie! Będzie recital. Przy okazji dowiemy się jak zarabiać w trakcie wyprawy i jak wydawać na nią grosze. W to muzycznopodróżnicze spotkanie zabierze nas MonAmi (Ramona Niedobecka), poprowadzi je pomysłodawca projektu Agnieszka Janowska.

- Moja dewiza życiowa to zbieranie doświadczeń, RÒŻNYCH doświadczeń! Kocham odkrywać świat ale można to robić na kilka sposobów - mówi Ramona Niedobecka. - Starałam się wypróbować jak najwięcej, począwszy od wycieczki all inclusive i hotele, poprzez couchsurfing i schroniska, kończąc na autostopie i noclegu w namiocie. Korzystając z różnych możliwości zrozumiałam, które są najbliższe mego serca, w których czuję się najlepiej. Na podstawie moich przygód przygotowałam dla Was opowieść o świetnym pomyśle na podróż czyli WORKAWAY. Idealne rozwiązanie gdy chcesz zwiedzać glob za grosze ale też gdy na prawdę chcesz poznawać świat, kulturę danego kraju, próbować nowych sposobów na życie i uczyć się od innych, ale co najważniejsze, być blisko ludzi, tubylców jak i innych podróżników. Nie liczy się wiek, zdolności czy wykształcenie. Każdy może tego spróbować! A ja gwarantuję, że będzie to niezapomniane doświadczenie! Ale to nie wszystko co mi w duszy gra! A no właśnie moje serce rozpala, niczym olimpijski płomień, miłość do muzyki! Dlatego pojawię się na scenie w roli artystki, wokalistki, gitarzystki. Będzie mi towarzyszył wspaniały gitarzysta poznany w szkole muzycznej TONY. Razem zaprezentujemy kilka utworów. Mam nadzieję, że to spotkanie otworzy umysł na nowe możliwości oraz będzie Twoim pierwszym krokiem do spełniania marzeń! Zapraszam.

Śladami Ostrowskich Globtroterów to cykl spotkań podróżniczych organizowanych przez Agnieszkę Janowską/Montownie Kreatywną, odbywających się raz w miesiącu od 2012 roku. Bohaterami spotkań są ludzie z sąsiedztwa, pełnij pasji i miłości do poznawania Świata. Razem z nimi mieliśmy okazję być w najodleglejszych zakątkach Ziemi. Przemierzaliśmy bezdroża Syberii, zdobywaliśmy góry Tien Szan’u, pływaliśmy Batorym po Atlantyku, zwiedzaliśmy wyspę Hokkaido, w Afryce fotografowaliśmy pingwiny, a na Rapa Nui oglądaliśmy zaćmienie słońca. Prelekcje przez lata, zgromadziły ponad pięć tysięcy gości, a zainteresowanie nimi ciągle rośnie.
Jeżeli chcesz wziąć udział w projekcie i opowiedzieć o swojej pasji lub wyprawie zgłoś się do organizatorów spotkania – Agnieszki Janowskiej/Montownia Kreatywna

Termin spotkania: 25 stycznia 2019r., godz.20.00, Ostrowskie Centrum Kultury ul. Wolności 2

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.x