OBWIESZCZENIE
PREZYDENTA MIASTA OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Ostrowa Wielkopolskiego dla obszaru Śródmieścia – część A oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Ostrowa Wielkopolskiego terenu pomiędzy ulicami Długą, Rataja i Odskok a terenem kolejowym.
Na podstawie: art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) zwanej dalej u.p.z.p., zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską Ostrowa Wielkopolskiego:
- uchwały nr LXVII/719/2023 w dniu 20 grudnia 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Ostrowa Wielkopolskiego dla obszaru Śródmieścia – część A,
- uchwały nr LXVII/718/2023 w dniu 20 grudnia 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Ostrowa Wielkopolskiego terenu pomiędzy ulicami Długą, Rataja i Odskok a terenem kolejowym.
Zainteresowani mogą składać wnioski do powyższych miejscowych planów w terminie do dnia 14.08.2024 r.
Wnioski należy składać za pomocą formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego, wprowadzonego Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r. poz. 2509), zamieszczonego w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim.
Wnioski na wyżej wskazanym formularzu należy składać w formie papierowej, na adres Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski lub elektronicznej, za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej (na adres: wpp@umostrow.pl).
Zgodnie z art. 8g ust. 2 u.p.z.p. składający wniosek podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu, takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
RODO
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż :
1. Administratorem Danych jest Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, 63-400 Ostrów Wielkopolski, al. Powstańców Wielkopolskich 18, tel.: (62) 58-22-400, fax.: (62) 736-64-07, e-mail: um@umostrow.pl,
2. Administrator Danych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Ostrowie Wielkopolskim, 63-400 Ostrów Wielkopolski, al. Powstańców Wielkopolskich 18, e-mail: iod@umostrow.pl.
3. Dane osobowe są gromadzone i przetwarzane w celu realizacji obowiązków Administratora Danych, w związku z załatwianą sprawą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c – RODO - Ustawa o Planowaniu i Zagospodarowaniu Przestrzennym.
◦ przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze – sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
◦ w celach archiwalnych
4. W przypadku udostępnienia danych nieobowiązkowych (numer telefonu, adresu e mail) przetwarzane one będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (wyrażona zgoda) w celach kontaktowych.
5. Dane osobowe będą usuwane w terminach wskazanych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych lub innych przepisach prawa, regulujących czas przetwarzania danych, którym podlega Administrator Danych.
6. Dane osobowe będą przekazywane odbiorcom w rozumieniu przepisów o ochronie danych tj.: podmioty świadczące usługi pocztowe, informatyczne oraz stronom postępowania, instytucjom uzgadniającym i opiniującym w myśl ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o Planowaniu i Zagospodarowaniu Przestrzennym oraz w ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania Administracyjnego a także innym podmiotom, w zakresie, w jakim są one uprawnione do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa,
7. W związku z przetwarzaniem przez Prezydenta Miasta Ostrowa Wielkopolskiego danych osobowych, uzyskanych w toku prowadzenia postępowania dotyczącego sporządzenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, prawo o którym mowa w art. 15 ust. 1 lit. g RODO, przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano.
8. Podanie danych Osobowych jest niezbędne do zrealizowania uprawnienia wynikającego z przepisów prawa a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości rozpatrzenia złożonego podania.
9. Osoba, której dane są przetwarzane, w granicach określonych Rozporządzeniem, ma prawo do:
◦ żądania od Administratora Danych dostępu do swoich danych osobowych,
◦ sprostowania, ograniczenia, przetwarzania danych,
◦ wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa