Jak otrzymać Ostrowską Kartę Seniora?
Komu może zostać wydana Ostrowska Karta Seniora ?
Ostrowska Karta Seniora może zostać wydana każdej osobie powyżej 60. roku życia zamieszkałej na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego.
Gdzie można pobrać wniosek o wydanie Ostrowskiej Karty Seniora ?
Wniosek jest dostępny na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim pod adresem www.umostrow.pl w zakładce Ostrowska Karta Seniora - Dokumenty oraz w Urzędzie Miejskim w Ostrowie Wielkopolskim al. Powstańców Wielkopolskich 18.
Pobierz wniosek:
https://umostrow.pl/277-dokumenty.html
Gdzie można złożyć wniosek o wydanie Ostrowskiej Karty Seniora ?
Wypełniony i podpisany wniosek należy złożyć osobiście w Urzędzie Miejskim lub przesłać drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolski - al. Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski.
Rozpatrzenie wniosku oraz wydanie Ostrowskiej Karty Seniora następuje w ciągu 30 dni od daty złożenia wniosku.
Przez jaki okres ważna jest Ostrowska Karta Seniora ?
Ostrowska Karta Seniora wydawana jest na okres realizacji programu – bezterminowo.
Jak korzystać z Ostrowskiej Karty Seniora ?
Kartą może posługiwać się wyłącznie osoba, na którą jest ona wydana, we wszystkich obiektach oznaczonych logo programu. Karta jest ważna z dowodem osobistym lub innym dokumentem ze zdjęciem potwierdzającym tożsamość.