Jak otrzymać Ostrowską Kartę Seniora?

Komu może zostać wydana Ostrowska Karta Seniora ?

Ostrowska Karta Seniora może zostać wydana każdej osobie powyżej 60. roku życia zamieszkałej na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego.

Gdzie można pobrać wniosek o wydanie Ostrowskiej Karty Seniora ?

Wniosek jest dostępny na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Ostrowie Wielkopolskim pod adresem www.umostrow.pl w zakładce Ostrowska Karta Seniora - Dokumenty oraz w Urzędzie Miejskim w Ostrowie Wielkopolskim al. Powstańców Wielkopolskich 18.
Pobierz wniosek:

https://umostrow.pl/277-dokumenty.html

Gdzie można złożyć wniosek o wydanie Ostrowskiej Karty Seniora ?

Wypełniony i podpisany wniosek należy złożyć osobiście w Urzędzie Miejskim lub przesłać drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolski - al. Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski.
Rozpatrzenie wniosku oraz wydanie Ostrowskiej Karty Seniora następuje w ciągu 30 dni od daty złożenia wniosku.

Przez jaki okres ważna jest Ostrowska Karta Seniora ?

Ostrowska Karta Seniora wydawana jest na okres realizacji programu – bezterminowo.

Jak korzystać z Ostrowskiej Karty Seniora ?

Kartą może posługiwać się wyłącznie osoba, na którą jest ona wydana, we wszystkich obiektach oznaczonych logo programu. Karta jest ważna z dowodem osobistym lub innym dokumentem ze zdjęciem potwierdzającym tożsamość.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.x